Dobro došli u
G.E.T. svijet!
- promo -
Ponedjeljak, 14. 11. 2016.

Adria Snack Company u prvoj godini na tržištu bilježi rekordne rezultate

Piše:  Foto: Silvija Munda
Adria Snack Company u prvoj godini na tržištu bilježi rekordne rezultate

Članovi menadžment tima Adria Snack Company d.o.o. predstavili su poslovne rezultate prve godine poslovanja kompanije koji potvrđuju vodeću poziciju na tržištu snacka u Hrvatskoj i rast u regiji. Predstavljena su i dosadašnja ulaganja u proizvodne pogone, ovogodišnji rekordni otkup krumpira te planovi za naredno razdoblje.

U 2016. godini, Adria Snack Company d.o.o. ostvarila je 131 milijun kuna prometa. Ukupna vrijednost investicija dosegnula je 7 milijuna kuna, otvorena su nova radna mjesta, a kompanija je u godinu dana poslovanja na pet tržišta u regiji premašila sve zadane ciljeve.

Ukupno ulaganje u prvih godinu dana iznosilo je 7 milijuna kuna čime smo dodatno modernizirali pogone i unaprijedili proizvodne kapacitete tvornice u Hercegovcu. Nabavljen je novi stroj za pakiranje, novi aromatizeri i dodatna oprema kojom poboljšavamo kvalitetu proizvoda te je dodatno moderniziran skladišni prostor za prijem i čuvanje krumpira. U ovome investicijskom ciklusu osigurali smo i implementaciju sustava kojim smo postigli višu razinu energetske učinkovitosti naših proizvodnih pogona. Ujedno, u iduće dvije godine planiramo više od 11 milijuna kuna dodatnih ulaganja s ciljem daljnjeg povećanja proizvodnih kapaciteta “, istaknuo je Dubravko Folnović, direktor Adria Snack Company d.o.o.

Dubravko Folnović, direktor Adria Snack Company d.o.o.Dubravko Folnović, direktor Adria Snack Company d.o.o.

Dominantna tržišna pozicija u Hrvatskoj uz rast u regiji

Tržište snacka u zadnje dvije godine u Adria regiji bilježi rast od 2,1 posto te se očekuje nastavak tog trenda. Stoga je i u fokusu strategije Adria Snacka daljnje širenje u proizvodnim i tehnološkim inovacijama, širenje asortimana i ulazak u nove kategorije.

„Tijekom 2016. godine pojačali smo intenzitet aktivnosti, pokrenuli značajan inovacijski ciklus na cjelokupnom brandiranom asortimanu što je tržište i prepoznalo, pa smo tako u Hrvatskoj i zemljama regije dodatno učvrstili pozicije, posebice u BiH gdje smo s Čipi čipsom postali jaki broj dva te na Kosovu gdje s Chio čipsom čvrsto držimo poziciju broj jedan. U Hrvatskoj, cjelokupnim pristupom potrošaču i tržištu, osnažujemo izuzetno dominantnu lidersku poziciju, držimo 20% tržišta snacka s vrlo razvijenim asortimanom brandova koji nam osigurava jako dobre predispozicije za daljnji rast i ekspanziju. Rezultati naših aktivnosti vidljivi su kroz primjerice, Čipi čips, Tip Top, Franck kikiriki i kokice koji bilježe dvoznamenkaste stope rasta u ovoj godini, a s optimizmom gledamo i prema 2017. godini u kojoj ćemo nastaviti s inovativnim pristupom“, rekao je Dino Bijač, direktor marketinga i razvoja Adria Snack Company d.o.o.

Dino Bijač, direktor marketinga i razvoja Adria Snack Company d.o.o.Dino Bijač, direktor marketinga i razvoja Adria Snack Company d.o.o.

Rekordan otkup domaćeg krumpira

Kvalitetnim tržišnim nastupom, Adria Snack Company d.o.o. ostvaruje kontinuirano povećanje preradbenih kapaciteta tvornice u Hercegovcu. Slijedom toga, 2016. je rekordna godina u smislu otkupa do sada najveće količine domaćeg krumpira vrhunske kvalitete – čak 14.500 tona u odnosu na 8.000 tona prethodne godine. Jedan od razloga svakako su povoljnije vremenske prilike, ali i rast konkurentnosti kooperanata kompanije u uzgoju vrhunskih sorti krumpira gdje im kompanija pruža sustavnu podršku kroz razvojne projekte te organizaciju stručnih skupova i prilika za razmjenu znanja i iskustava.

Kooperantima kompanije iz Hercegovca i Donjeg Miholjca, u ovoj godini pridružili su se i uzgajivači krumpira iz Međimurja, a zbog procijenjenih većih potreba za sirovinom, površine zasađene krumpirom povećane su s postojećih 260 na nešto više od 370 hektara zemlje.

Adria Snack proizvodiAdria Snack proizvodi

O kompaniji

Adria Snack Company d.o.o. je joint venture partnerstvo između Francka, lidera na hrvatskom tržištu snacka i Intersnacka, vodećeg proizvođača snack asortimana u Europi. Kompanija u svom portfelju ima cjelokupan Franckov snack asortiman, što uključuje i proizvodnju u Hercegovcu i Zagrebu, te Intersnackove brendove koje uvozi za tržišta regije. Ovo je partnerstvo osiguralo temelje za realizaciju bržeg i značajnijeg investicijskog ciklusa, modernizaciju i unapređivanje proizvodnje, razvoj novih proizvoda i općenito obogaćivanje snack asortimana uz bržu primjenu trendova s globalnog tržišta snacka te inovacije kako u proizvodima tako i u ambalažnom materijalu.

Comments:DISQUS_COMMENTS

G.E.T. Report - arhiva

Prev Next
- promo - zlatni sponzor
podržavamo:
- promo -